مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-11سياسي

در کنار تعامل با اهل سنت باید نسبت به اصول خود مقاومت کنیم


نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه تعامل میان شیعه و اهل سنت به عنوان یک موضوع مهم باید دنبال شود، اضافه کرد: ما در کنار تحمل و تعامل باید نسبت به اصول خود مقاومت داشته و به دنبال ترویج آن ها باشیم.

- ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه تعامل میان شیعه و اهل سنت به عنوان یک موضوع مهم باید دنبال شود، اضافه کرد: ما در کنار تحمل و تعامل باید نسبت به اصول خود مقاومت داشته و به دنبال ترویج آن ها باشیم.

آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به توصیه امام هشتم مبنی بر جدی گرفتن روزهای پایانی ماه شعبان اظهار کرد: ما باید فرصت ماه شعبان به ویژه روزهای پایان این ماه را قدر دانسته و اعمال توصیه شده در این روزها را مورد توجه قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تعامل میان شیعه و اهل سنت به عنوان یک موضوع مهم باید دنبال شود، اضافه کرد: ما در کنار تحمل و تعامل باید نسبت به اصول خود مقاومت داشته و به دنبال ترویج آن ها باشیم.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت خاطرنشان کرد: در مذهب شیعه نسبت به دیگر پیروان دیگر مذاهب گشاده رویی مورد تاکید قرار گرفته نه تنگ نظری ، چراکه اهل بیت علیهم السلام نیز در گفتار و رفتار نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار تعامل با اهل سنت باید نسبت به اصول خود مقاومت کنیم

در کنار تعامل با اهل سنت باید نسبت به اصول خود مقاومت کنیم