مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-11اقتصادي

لزوم تشدید گشت های مشترک تنظیم بازار در پیشوا


فرماندار پیشوا بر لزوم تشدید گشت های مشترک تنظیم بازار در این شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی ظهر یکشنبه در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان پیشوا که با حضور کردستانی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و سایر اعضا برگزار شد اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و با تمهیدات ستاد تنظیم بازار شهرستان، اقلام ضروری از جمله برنج، قند، شکر، مرغ و خرما به میزان کافی تأمین شده و در بازار توزیع می شود.

عباسی افزود: لازم است نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان، فعالانه و گسترده انجام شود تا کمبودی در زمینه کالاهای اساسی احساس نشود و نان با کیفیت به دست مردم برسد.

وی بیان داشت: در صورت مشاهده کوچک ترین مشکلی در حوزه تأمین نان، باید بلافاصله از طریق دستگاه های مرتبط پیگیری و رفع شود و هیچ نانوایی نباید مشکل داشته باشد و مردم نباید با تعطیلی نانوایی ها مواجه شوند.

فرماندار پیشوا عنوان داشت: مدیریت بازار به شکلی صورت بگیرد که کسبه و اصناف با احساس مسئولیت اجتماعی در همه بخش ها و عرصه ها ورود و همراهی کنند که تاکنون نیز همین گونه بوده است.

عباسی افزود: گشت های مشترک و نظارت مستمر بر بازار کمک می کند تا مردم با آرامش خاطر بیشتری به امور معنوی خود در ماه مبارک رمضان بپردازند و مدیران هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشدید گشت های مشترک تنظیم بازار در پیشوا

لزوم تشدید گشت های مشترک تنظیم بازار در پیشوا