مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-11سياسي

اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز برگزار می شود


مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: در امتداد برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجوی استان مرکزی و استمرار اقداماتی که در کنگره شهدای استان انجام شد اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ابراهیم پوراسماعیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص  جزییات بخش استانی اولین جشنواره ملی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محیط دانشگاه انجام دادند که البته کافی نیست.

پوراسماعیل بیان کرد: برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجو که به برکت کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی انجام شد فضا را به شکل قابل توجهی برای انجام اقدامات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه فراهم کرد و به نوعی یک رزمایش بزرگ فرهنگی در دانشگاه ها انجام داد.

وی اضافه کرد: در اجلاسیه شهدای دانشجو استان که در هفتم مهر ماه سال 98 برگزار شد علاوه بر تبیین نقش شهدای استان در دفاع مقدس و جایگاه دانشگاه و دانشجویان در افتخارات به دست آمده دفاع مقدس اقدامات علمی نظیر چاپ کتاب و تولیدات محتوایی زیادی انجام شد که باید استمرار داشته باشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: نکته ای که امروز باید بیشتر در خصوص نقش دانشجویان در دفاع مقدس به آن توجه شود جهاد علمی است که دانشجویان علاوه بر جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز برگزار می شود

اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز برگزار می شود