مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-11اقتصادي

اصناف تعطیلند اما بانک، بیمه و مالیات مشغول کارند!


رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه اصناف مصوبات بهداشتی ستاد ملی کرونا را رعایت می کنند، گفت: این در حالی است که در زمان تعطیلات اصناف، بانک ها، - مراکز بیمه و مالیاتی باز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم نوده فراهانی در یک برنامه خبری اظهار داشت: دستورالعمل های بهداشتی تنها برای اصناف نیست با این حال علیرغم تعطیلی اصناف، متأسفانه بانک ها، در این ایام باز هستند و این در حالی است که اصناف با بانک ها در ارتباط هستند و آنها هم باید تعطیل باشند.

رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه علیرغم تعطیلی اصناف مراکز مالیاتی و بیمه ای نیز باز هستند، افزود: ازدحام جمعیت در این مراکز نیز بسیار زیاد است و هیچ گونه توجهی به تعطیلی این مراکز نمی شود.

وی اظهار داشت: دیواری کوتاه تر از اصناف نیست، ما همکاری می کنیم، ولی باید به مشکلات اصناف رسیدگی شود.

رییس اتاق اصناف تهران در واکنش به ادعاهای برخی مشاغل مبنی بر کوتاهی اتحادیه های صنفی در اعلام نکردن تعطیلی به زیرمجموعه خود بیان داشت: با توجه به اینکه دستورالعمل تعطیلی اصناف در روز پنج شنبه هفته گذشته ابلاغ شد و در این روز اتحادیه های صنفی تعطیل هستند، بنابراین از طریق پیامک به رؤسای اتحادیه های صنفی موضوع تعطیلی 10 روزه اصناف از روز شنبه 21 فروردین ابلاغ شد، اما با توجه به تعطیلات پنج شنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف تعطیلند اما بانک، بیمه و مالیات مشغول کارند!

اصناف تعطیلند اما بانک، بیمه و مالیات مشغول کارند!