مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-11اجتماعي

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از فردا


جزییات تمدید مهلت ثبت نام، ویرایش مجدد، سهمیه بومی قانون برقراری عدالت آموزشی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه به تمدید مهلت ثبت نام برای بار دوم، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و ثبت نام نکرده اند و افرادی که نیاز به تصحیح اطلاعات و مدارک خود دارند، می توانند از فردا دوشنبه 23 فروردین تا چهارشنبه 25 فروردین ماه 1400 نسبت به ثبت نام یا ویرایش و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 طبق برنامه ریزی قبلی در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه 1400 برگزار می شود.

با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاهها در حال فعالیت هستند، افرادی که نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به معدل اکتسابی و صدور فرم مربوطه دارند، می توانند معدل اکتسابی خود را دریافت کرده و در فرم ثبت نام آزمون درج کنند.

جهت کمک به داوطلبان مجدداً در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پیش از دریافت کارت مهلت دیگری جهت اعلام آخرین معدل در سامانه داده خواهد شد.

بر اساس اعلام مراجع ذیربط، در مورد رشته های مشمول استفاده از سهمیه بومی قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحات بعدی، فقط رشته روانشناسی بالینی مورد نیاز اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از فردا

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از فردا