مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-11بين الملل

آیا نخست وزیر کره با پیشنهاد عملیاتی و فوری به تهران می آید؟


مقامات جمهوری اسلامی پیش از انجام سفر نخست وزیر کره جنوبی به تهران به مقامات سئول اعلام کرده اند که انتظار دارند نخست وزیر با دست پُر و با پیشنهاد عملیاتی و فوری درباره دارایی ها بلوکه شده به ایران بیاید و با بهانه تراشی راه به جایی نخواهند برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، پس از آنکه رسانه های کره جنوبی از سفر چانگ سی کیونگ  نخست وزیر این کشور به تهران خبر دادند، سعید خطیب زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی روز جمعه 20 فروردین ماه اعلام کرد که نخست وزیر یکشنبه و دوشنبه 22 و 23 فروردین در تهران خواهد بود تا در خصوص موضوعات دوجانبه از جمله موضوع محدودیت های غیرقانونی ایجاد شده برای دسترسی به منابع بانک مرکزی  در این کشور گفت وگو کند.

آنگونه که اعلام شد نخست وزیر در این سفر علاوه بر مذاکره با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز دیدار می کند و دیدار دوستانه با علی لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری نیز با توجه به پیشینه روابط دو مقام ایرانی و کره ای نیز در برنامه این سفر قرار دارد.

(اینجا بخوانید)     پس از آنکه نفتکش کره جنوبی در 15 دی ماه  به خاطر آلودگی زیست محیطی توقیف شد، برخی این قضیه را به دارایی های ایران در سئول ربط دادند ولی مقامات در ساعت 10 صبح امروز  پانزدهم دی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نخست وزیر کره با پیشنهاد عملیاتی و فوری به تهران می آید؟

آیا نخست وزیر کره با پیشنهاد عملیاتی و فوری به تهران می آید؟