مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-11سياسي

کرونا در کمین مسافران مترو/ بیش از 15 دقیقه در شهر زیرزمینی نباشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره طرح جامع پسماند اظهار داشت: این طرح مطالعات آن سال 97 آغاز شد و مهندسین مشاور بررسی های لازم را روی آن انجام دادند و مرکز تحقیقات شهرداری و کمیسیون .

- رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حضور کمتر از 15 تا 20 دقیقه در مترو خطر کمتری در انتقال کرونا دارد، گفت: با تعطیلی برخی از اصناف و مشاغل در پایتخت حمل و نقل عمومی خلوت تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره طرح جامع پسماند اظهار داشت: این طرح مطالعات آن سال 97 آغاز شد و مهندسین مشاور بررسی های لازم را روی آن انجام دادند و مرکز تحقیقات شهرداری و کمیسیون های شورای شهر نیز پیگیری و بررسی هایی در مورد آن انجام دادند.

وی افزود: طرح جامع پسماند امروز در شورای شهر به تصویب رسید و لازم است که رسانه ها کمک کنند مردم این طرح را بشناسند تا همکاری های لازم برای اجرای آن صورت گیرد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: کاهش زباله، تفکیک زباله، به حداقل رساندن شیرابه های زباله همچنین تأمین انرژی از پسماند ها و رفع معضل زباله گردی از مزایای اجرای طرح کاهش پسماند است و می تواند این طرح نتایج مؤثری را به همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کمین مسافران مترو/ بیش از 15 دقیقه در شهر زیرزمینی نباشید

کرونا در کمین مسافران مترو/ بیش از 15 دقیقه در شهر زیرزمینی نباشید