مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-11اقتصادي

ثبت سفارش نهاده های دامی متوقف نشده است/تخصیص ارز در هفته جاری


وزارت جهاد کشاورزی موضوع توقف ثبت سفارش نهاده های دامی را که روز گذشته توسط یکی از اعضای اتاق بازرگانی تهران مطرح شده بود، رد کرد.

- وزارت جهاد کشاورزی موضوع توقف ثبت سفارش نهاده های دامی را که روز گذشته توسط یکی از اعضای اتاق بازرگانی تهران مطرح شده بود، رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا روز گذشته کاوه زرگران - عضو اتاق بازرگانی تهران اعلام کرده بود که از 20 اسفندماه تاکنون به دلیل جابه جایی اختیارات از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به وزارت جهاد کشاورزی، هیچ ثبت سفارشی در حوزه نهاده ها انجام نشده و حتی برخی محموله هایی که وارد شده نیز به دلیل نقص مدارک و مشخص نبودن نهاد متولی، امکان پهلوگیری و تخلیه نیافته اند و به دلیل وجود بوروکراسی دولتی، واردات نهاده ها توسط بخش خصوصی مختل شده است.

وی همچنین در بخشی از صحبت هایش به این موضوع اشاره کرده بود که تامین نهاده ها و واردات آن مانند گذشته در شرایط معمول به سر نمی برد و از حدود یک ماه گذشته به دلیل جابه جایی اختیارات از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی هیچ ثبت سفارشی در حوزه نهاده ها انجام نشده است.

به گفته وی این توقف یک ماهه در روند ثبت سفارش، آثار خود را در ماه های آینده نشان خواهد داد واحتمالا وضعیت تولید مرغ در هفته های آتی دچار مشکل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سفارش نهاده های دامی متوقف نشده است/تخصیص ارز در هفته جاری

ثبت سفارش نهاده های دامی متوقف نشده است/تخصیص ارز در هفته جاری