مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-11سياسي

توزیع 10 هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از توزیع بیش از 10 هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان خبر داد.

- پژمان جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه برنامه های اوقاف در ماه رمضان با توجه به اجازه ستاد ملی کرونا برگزار خواهد شد اظهار کرد: در راستای کمک به نیازمندان طرح ضیافت الهی در شهرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح با توجه به نیت واقف بیش از 10 هزار پرس غذای گرم در بین مناطق کمتر برخوردار شهرستان توزیع می شود گفت: این تعداد غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی، دینی و قرآنی در دو کانال امامزاده عبدالله(ع) و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) در فضای مجازی بارگزاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 2 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف الدوله توزیع شد گفت: در صورت صلاحدید توزیع تعدادی بسته معیشتی را نیز در ماه رمضان خواهیم داشت.

جعفری با بیان اینکه همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان نیز برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم جشن در بقاع شاخص انجام خواهد شد گفت: مراسم احیای شب های قدر را نیز مانند سال گذشته در فضای باز خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان

توزیع 10 هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان