مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-11سياسي

سینه کرونا گرفته کشور به یک نفس تازه نیاز دارد


نماینده مردم اردکان در مجلس، با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا همچنان از میان هموطنان عزیزمان قربانی می گیرد و خسارت های این بیماری در حوزه های مختلف بر کسی پوشیده نیست تاکیدکرد که سینه کرونا گرفته کشور به یک نفس تازه نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز( یکشنبه 22 فروردین ماه) که همچنان از میان هموطنان عزیزمان قربانی می گیرد و خسارت های این بیماری در حوزه های مختلف بر کسی پوشیده نیست و از سویی تنگناهای معیشتی که فشار آن بر هموطنانمان روز به روز افزوده می شود که بسیار دردآور است.

از سوی دیگر تمایل غرب به بازگشت برجام مثل گذشته بیم ها و امیدها را در میان مردم زنده کرده است، بیم ناخلفی غربیان و عهدشکنی مجدد آنان و امید گشایش و رونق اقتصادی مردم.

وی تصریح کرد: البته در مورد برجام همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند عمل در مقابل عمل خواهد بود و گام های عملی طرف مقابل می ‍تواند به گام های عملی ما نیز منجر شود.

دراین راستا دولت محترم را موظف می دانیم تا با حفظ شالوده مذاکرات از هرگونه اقدامی که در حوزه سیاست خارجی به اقتدار و اعتبار نظام ما خدشه وارد می کند، خودداری نماید و فرامین مقام معظم رهبری و قانون اقدام راهبردی ایران را مو به مو اجرا نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینه کرونا گرفته کشور به یک نفس تازه نیاز دارد

سینه کرونا گرفته کشور به یک نفس تازه نیاز دارد