مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-11سياسي

عملیات اجرایی حفر چاه ژرف سوم در منطقه سیستان آغاز شود


دبیر ستاد آب و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: عملیات حفر چاه ژرف سوم در منطقه سیستان باید هرچه سریعتر اجرایی و به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، نادرقلی ابراهیمی در نشست مشترک با استاندار سیستان و بلوچستان با بیان شروع عملیات اجرایی حفر چاه سوم ژرف در منطقه سیستان اظهار داشت: 2 تجربه خوب در چاه اول و دوم وجود دارد زیرا این چاه اول نخستین چاهی بود که مطالعات منابع زیرزمینی آن انجام و در روش حفاری به اجبار از روش های اکتشافی نفتی استفاده شد.

وی با بیان اینکه برای حفاری چاه اول از 750 تن نمک یا گل حفاری که رقم بالایی بوده و برای حفاری در چاه دوم از 75 تن نمک یعنی 10 درصد میزان چاه اول استفاده کردیم افزود: در حفاری چاه دوم نسبت به اول زمان و نوع نگاه به حفاری تغییر کرده بود.

دبیر ستاد آب و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در نقاط مشابه کوه های هندوکش در ارتفاع 2 هزارو 500 متر به بالا همین اثر انگشت از آب وجود دارد تصریح کرد: با توجه به بررسی Ec آب در لایه های یازدهم به پایین این EC در آب های زاهدان 17 هزار است که نشان دهنده تحول و خبر خوشحال کننده بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی حفر چاه ژرف سوم در منطقه سیستان آغاز شود

عملیات اجرایی حفر چاه ژرف سوم در منطقه سیستان آغاز شود