مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:472021-04-11سياسي

ورود مجلس به مشکل بازنشستگی 40 هزار معلم فارغ التحصیل از دانشسرا+ متن کامل طرح


عضو هیات رییسه مجلس از ورود مجلس به مشکل بازنشستگی 40 هزار معلم فارغ التحصیل شده از دانشسراها خبر داد و گفت: این موضوع در کمترین زمان در کمیسیون آموزش بررسی و گزارش آن به صحن علنی مجلس برای تصمیم گیری ارائه خواهد شد.

- روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در فارغ التحصیل از دانشسرا که در سال 99 باید بازنشسته می شدند، به دلیل آنکه بین زمان پایان دوره آموزشی و آغاز جذب آنها حدود سه سال به طول انجامیده، بازنشسته نشده اند.

وی افزود: عدم بازنشستگی این 40 هزار معلم در حالی است که سنوات بازنشستگی آنها در سه سال مابین دوره آموزش و دوره آغاز به کار پرداخت شده، اما امروز این معلمان بازنشسته نمی شود و رأی عمومی دیوان عدالت اداری هم به ضرر آنها صادر شده است.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: بر اساس تبصره یک ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس این موضوع با امضای 30 نفر از نمایندگان به کمیسیون آموزش ارجاع شد تا مورد رسیدگی قرار بگیرد و نتیجه آن به صحن مجلس برای رأی گیری ارسال شود.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس مربوط به بعد نظارتی مجلس است و طبق تبصره یک این ماده هر گاه نمایندگان بخواهند موضوعی از بعد نظارتی مورد رسیدگی قرار گیرد حداقل با امضای 10 نفر از نمایندگان این کار انجام می شود و ما نیز این مشکل را با امضای 30 نماینده به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجلس به مشکل بازنشستگی 40 هزار معلم فارغ التحصیل از دانشسرا+ متن کامل طرح

ورود مجلس به مشکل بازنشستگی 40 هزار معلم فارغ التحصیل از دانشسرا+ متن کامل طرح