مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-11اقتصادي

خسارت 45 میلیارد ریالی سرقت علائم و تابلو ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از سرقت افزون بر 24 هزار انواع تابلو و علامت هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی این استان به ارزش 45 میلیارد ریالی در سال 99 خبر داد.

- ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی یکی از وظایف این اداره کل است که متاسفانه هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون پایه مسیر نما، تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی، بشکه ترافیکی، چراغ های چشمک زن و صفحه گاردریل به سرقت می رود.

وی ادامه داد: علائم جاده ای سرقت شده با قیمت های بسیار اندک فروخته می شود در حالیکه این اداره کل باید برای خرید و نصب مجدد آنها هزینه های سنگینی را از محل اعتباراتی که می توانست در زمینه بهسازی جاده های استان صرف شود متحمل می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تابلوها و علائم هشداردهنده با هدف راهنمایی و هدایت رانندگان و ارتقاء ایمنی و حفظ جان مسافران نصب شده است، یادآور شد: آشکارسازی راه ها، نصب تابلو در مکان های مناسب، حفظ حریم راه ها، ونصب سرعت کاه ها از مهمترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه ارتقای ایمنی راه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 45 میلیارد ریالی سرقت علائم و تابلو ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان

خسارت 45 میلیارد ریالی سرقت علائم و تابلو ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان