مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:312021-04-11سياسي

شرایط دشوار و نگران کننده ای داریم


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شرایط دشوار و نگران کننده ای از نظر شیوع کرونا قرار داریم، از همه مردم استان خواست تا با رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شرایط دشوار و نگران کننده ای از نظر شیوع کرونا قرار داریم، از همه مردم استان خواست تا با رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی، کادر درمان را در عرصه مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به مردم حمایت و پشتیبانی کنند.

محمدرضا پورمحمدی در سی و پنجمین جلسه ی ستاد استانی مقابله با کرونا، با قدردانی از کادر درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان و دستگاه های مسئول، اظهار کرد: همراهی همه ی بخش ها به ویژه رسانه ها و نخبگان جامعه برای ریشه کن کردن کرونا ضروری است.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا در استان، از نیمه ی اسفند ماه سال گذشته تا دهه ی اول فروردین ماه وضعیت نسبتاً خوب و تثبیت شده ای داشت، افزود: با ورود ویروس انگلیسی و ازدحام پایان سال و همچنین دید و بازدیدهای نوروزی، شاهد افزایش مراجعات به مراکز درمانی و بالارفتن تعداد بستری و فوتی هستیم.

وی با اشاره به وضعیت قرمز در تمام شهرهای بزرگ کشور، خاطرنشان کرد: موج چهارم کرونا با شتاب بیشتری از موج های قبلی آغاز شده و در حال حاضر در شرایط دشوار و نگران کننده ای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دشوار و نگران کننده ای داریم

شرایط دشوار و نگران کننده ای داریم