مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 20:412021-04-10سياسي

هر 16 دقیقه یک تهرانی بر اثر کرونا فوت می شود


رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت فعلی کرونا در تهران، خواستار تعطیلی ادارات و بخش خصوصی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته، هر 16 دقیقه یک شهروند تهرانی را بر اثر کرونا از دست داده ایم و حدود 70 نفر در این فوت کرده اند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که در کنترل اپیدمی از مباحث علمی تعبیرات سلیقه ای، غیر حرفه ای و غیر کارشناسی صورت بگیرد، وضعیت به همین شکل خواهد بود.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه شهر باید لاک داون شود، افزود:، اما وضعیتی که در حال حاضر در شهر مشاهده می شود ابدا به این شکل نیست و با توجه به مرگ و میربالایی که در هفته گذشته رخ داد و حجم بالای ابتلا تنها راه حل ممکن در تهران برای عبور از بحران فعلی لاک داون کردن شهر است.

زالی تصریح کرد: گزارش ها نشان می دهد بر خلاف آن چیزی که انتظار داریم ریتم شهر تغییر نکرده است و متاسفانه هفته گذشته علی رغم اعلام کردن وضعیت قرمز در تهران، روزانه بیش از 800 هزار نفر از مترو استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 16 دقیقه یک تهرانی بر اثر کرونا فوت می شود

هر 16 دقیقه یک تهرانی بر اثر کرونا فوت می شود