مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 20:262021-04-10پزشكي

شرایط کرونایی در شهرستان گناوه نگران کننده است


با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان و سیر صعودی ابتلا و بستری و با توجه به محدودیت امکانات درمانی و خستگی کادر درمان شرایط کرونایی شهرستان گناوه نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شرایط کرونایی این شهرستان بسیار نگران کننده است.

وی تصریح کرد: ازجمله مواردی که در شرایط کنونی به مدیریت کنترل شیوع کرونا کمک می کند رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات و دور همی ها و عروسی و عزاداری و باغ ویلاها است که همه باید به این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

مهرجو یادآور شد: در شرایط کنونی که واکسیناسیون عمومی انجام نشده تنها راه مقابله با این ویروس رعایت موازین بهداشتی و تعطیلی بسیاری از برنامه ها در طی وضعیت قرمز است تا شرایط اندکی بهبود یابد.

وی گفت: همه در برابر سلامت مردم مسئول هستند و دستگاه های خصوصی و عمومی باید همکاری لازم را در حفظ سلامت جامعه داشته باشند.

وی تصریح کرد: همه مردم باید با جدیت به اجرای دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند و این زمینه در جامعه ایجاد شود که در شرایط کنونی آسان ترین راه استفاده از ماسک است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و حاکمیت باید از ابزارهای قانونی برای اجرایی شدن شرایط و ضوابط حاکم بر وضعیت قرمز کرونایی در سطح شهرستان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کرونایی در شهرستان گناوه نگران کننده است

شرایط کرونایی در شهرستان گناوه نگران کننده است