مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-10ورزشي

بایرن 1 - 1 یونیون؛ مصائب غیبت لواندوفسکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از شکست خانگی در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ امروز دربوندسلیگا نیز برابر یونیون برلین به تساوی دست یافت تا شرایط برای تیم هانسی فلیک دشوار شود.

- بایرن مونیخ در خانه خود با تساوی 1-1 برابر یونیون برلین متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بعد از شکست خانگی در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ امروز دربوندسلیگا نیز برابر یونیون برلین به تساوی دست یافت تا شرایط برای تیم هانسی فلیک دشوار شود.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 و روی ارسال سار می توانست به گل برسد، اما ضربه اریک چوپو موتینگ بعد از برخورد به مدافعان حریف به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار چوپو موتینگ موقعیت بهتری در محوطه جریمه یونیون برلین داشت، اما حضور به موقع لوته باعث از دست رفتن این فرصت برای بایرن مونیخ شد.

در دقیقه 23 و روی ارسال اندو بود که یونیون برلین می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه سر بولتر دقیق نبود و در اختیار مانوئل نویر قرار گرفت.

در اواخر نیمه اول توماس مولر با ضربه ای از درون محوطه می توانست دروازه حریف را باز کند، اما ضربه او به مدافعان یونیون برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایرن 1 - 1 یونیون؛ مصائب غیبت لواندوفسکی

بایرن 1 - 1 یونیون؛ مصائب غیبت لواندوفسکی