مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 16:502021-04-10سياسي

استاندار خراسان رضوی: مدیران در مباحث کرونا همواره پاسخگوی رسانه ها باشند


استاندار خراسان رضوی بر ضرورت شفاف سازی و اطلاع رسانی تأکید کرد و گفت: مدیران در مباحث کرونا همواره پاسخگوی رسانه ها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استان که در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد با اشاره به بروز پیک چهارم کرونا در کشور، اظهار کرد: بخشی از این مسئله به اتفاقات اسفندماه برمی گردد، عدم رعایت پروتکل ها، بازار شلوغ عید در نیمه دوم اسفند و سفرهایی که در وضعیت های مختلف بدون رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت از دلایل شیوع این بیماری است.

استاندار خراسان رضوی افزود: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی 76 درصد بوده که پایین و نشان دهنده عادی انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی باید حداقل 90 درصد رعایت شود تا شرایط مطمئنی را در بحث مدیریت بیماری داشته باشیم.

معتمدیان با تأکید بر اینکه نیازمند افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی هستیم، تأکید کرد: روسای دانشگاه های علوم پزشکی در سطح خراسان رضوی باید در این حوزه برنامه ریزی کنند.

استاندار خراسان رضوی با قدردانی از مشارکت رسانه های استان و صداوسیما در بحث اقناع سازی مردم و ترویج رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: 21 شهرستان استان نارنجی و هشت شهرستان قرمز هستند، در این راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: مدیران در مباحث کرونا همواره پاسخگوی رسانه ها باشند

استاندار خراسان رضوی: مدیران در مباحث کرونا همواره پاسخگوی رسانه ها باشند