مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-10سياسي

تعطیلی صنایع پالایشی غلات فردا در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی می شود


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی توقف خط تولید و تعطیلی صنایع پالایشی غلات در جلسه فردای کمیسیون کشاو رزی مجلس خبر داد.

- محمد رشیدی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره تعطیلی و توقف در خط تولید صنایع پالایشی غلات به دلیل عدم تأمین مواد اولیه آنها اظهار داشت: ما از بدو کار کمیسیون کشاورزی مجلس یعنی از تیرماه که کمیسیون شکل گرفت و آغاز به کار کرد نخستین جلسات درباره بحث نهاده های کشاورزی و نحوه توزیع و کنترل آنها برگزار کردیم.

وی افزود: شاید بتوان گفت بیش از 20 یا 30 جلسه در کمیسیون فقط در این رابطه جلسه گذاشتیم و حتی چند بار در صحن مطرح شده و وزیر حضور پیدا کرده؛ علاوه بر وزیر جهاد کشاورزی، مدیرکل بنادر و گمرک از تنظیم بازار و ستاد حمایت از مصرف کنندگان، تمام انجمن های مربوطه در جلسات حضور داشتند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: همه این فسادها، تعطیلی ها و مشکلات مربوط به ارز 4200 تومانی است و تا زمانی ارز 4200 هزار تومانی در جریان باشد مشکلات مربوط به نهاده های دامی نیز ادامه خواهد داشت.

ممکن است هم می داند که این صنایع خط تولیدی خود را متوقف کرده اند که راه آن فقط آزاد شدن نهاده ها است یعنی ارز 4200 تومانی باید تعطیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی صنایع پالایشی غلات فردا در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی می شود

تعطیلی صنایع پالایشی غلات فردا در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی می شود