مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-10اقتصادي

افزایش 122 درصدی مراجعه بیماران سرپایی کرونا در خراسان رضوی


استاندار خراسان رضوی با ابراز تأسف از افزایش چشمگیر در تعداد مراجعه بیماران سرپایی کرونا در این استان گفت: تعداد مراجعه بیماران سرپایی کرونا در خراسان رضوی طی هفته اخیر نسبت به هفته آخر اسفندماه با 122 درصد افزایش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدصادق معتمدیان امروز در حاشیه جلسه ستاد کرونا ی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر میانگین فوتی های ناشی از کرونا در خراسان رضوی با افزایش محدودی به هشت مورد رسیده است.

استاندار خراسان رضوی با ابراز تأسف از افزایش چشمگیر در تعداد  مراجعه بیماران سرپایی کرونا در این استان گفت: تعداد  مراجعه بیماران سرپایی کرونا در خراسان رضوی طی هفته اخیر نسبت به هفته آخر اسفندماه با 122 درصد افزایش، دو برابر شده است.

وی خریدهای نوروزی، دورهمی های خانوادگی، دیدوبازدیدهای نوروزی و انجام مسافرت ها را از مهم ترین دلایل افزایش شیوع کرونا در این استان عنوان کرد و یادآور شد: متأسفانه در این مدت شاهد کاهش سطح  رعایت توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم بودیم.

معتمدیان تأکید کرد: متأسفانه عادی انگاری در رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد کلی کرونا در جامعه باعث  شده تا رعایت پروتکل های بهداشتی به 70 درصد کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 122 درصدی مراجعه بیماران سرپایی کرونا در خراسان رضوی

افزایش 122 درصدی مراجعه بیماران سرپایی کرونا در خراسان رضوی