مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:302021-04-10سياسي

عابرگالری «سردارِ مردم» افتتاح شد


نمایشگاه عکس «سردارِ مردم» شامل تصاویری از مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در عابر گالری حوزه هنری خراسان رضوی افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان رضوی نمایشگاه عکس سردارِ مردم شامل تصاویری از مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در عابر گالری حوزه هنری خراسان رضوی افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل تصاویری از مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال 1398 در مشهد است که توسط جمعی از عکاسان واﺣﺪ ﻫﻨﺮﻫﺎی ﺗﺠﺴﻤﯽ حوزه هنری خراسان رضوی ثبت شده و پیش از این در دی ماه 1398 ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﻋﻨﻮان ﻗﯿﺎم ﻗﺎﺳﻢ در ﮔﺎﻟﺮی اﺷﺮاق ﺣﻮزه ﻫﻨﺮی، در ﻣﻌﺮض دﯾﺪ علاقه مندان ﻗﺮار ﮔﺮﻓته بود.

همچنین عکس هایی از کوچه و بازارهایی که یکسال پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی همچنان یاد او در میان مردمانش زنده بود و هر یک تصویری از شهید قاسم سلیمانی را به یادگار در مغازه هایشان قاب کرده بودند نیز در این نمایشگاه خیابانی به نمایش درآمده است.

مجموعه این عکس ها در قالب 28 قطعه عکس همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با عنوان سردارِ مردم در عابر گالری حوزه هنری خراسان رضوی افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابرگالری «سردارِ مردم» افتتاح شد

عابرگالری «سردارِ مردم» افتتاح شد