مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-10اقتصادي

مرغداران متخلف تعلیق پروانه می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: با مرغداران و افرادی که موجب اخلال و بی ثباتی در بازار شوند برخورد قانونی شده و پروانه آنها تعلیق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خالد جعفری روز شنبه در دومین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ با اشاره به ممنوعیت صادرات تخم مرغ نطفه دار و جوجه یک روزه اظهار داشت: از 24 اسفند سال گذشته مصوب شد هرگونه صادرات تخم مرغ نطفه دار و جوجه یک روزه ممنوع و انجام این امر به منزله قاچاق است و با افراد دخیل به شدت برخورد می شود.

جعفری با بیان اینکه در کردستان مشکلی در خصوص تأمین مرغ وجود ندارد افزود: به اندازه کافی مرغ در استان تولید و گوشت مرغ کشتار روز به ازای هر کیلوگرم 248 هزار و 800 ریال در بازار استان عرضه می شود.

در ادامه این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در کردستان به لحاظ تولید گوشت مرغ مشکلی نداریم چرا که جوجه ریزی به موقع و به تعداد لازم ماهانه صورت می گیرد و در زمان توزیع و عرضه نیز نیاز بازار را تأمین خواهیم کرد.

محمد فرید سپری با اشاره به وجود اخلال گران بازار مرغ در استان کردستان، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در بحث تأمین مرغ مورد نیاز بازار بعد از کشتارگاه و در زمان عرضه اتفاق می افتاد که متأسفانه عده ای سودجو اقدام به خارج کردن مرغ ها از استان می کردند که با برنامه ریزی که ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغداران متخلف تعلیق پروانه می شوند

مرغداران متخلف تعلیق پروانه می شوند