مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-10اجتماعي

تجمعات فرهنگی و مذهبی در استان سمنان ممنوع شد


برگزاری هرگونه تجمع فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان باهدف مدیریت و مقابله با کرونا ویروس در مناطق شهری و روستایی استان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس ممنوع در مناطق شهری و روستایی استان سمنان است، ابراز کرد: فروشگاه های بزرگ و بازارهای عمومی حتماً در شهرهای قرمز کرونایی تعطیل شوند و سوپر مارکت ها برای تأمین نیازهای عمومی و ضروری مردم، استثنا بوده و باز هستند.

وی با بیان اینکه محدودیت های تردد در استان سمنان باید بر اساس رنگ بندی با جدیت دنبال شود و فرمانداران و نیروی انتظامی هماهنگی لازم را در ارتباط با اعمال دقیق محدودیت ها داشته باشند، افزود: هرگونه تردد از شهرستان های قرمز ممنوع است و نیروی انتظامی باید در ورودی شهرها مستقر شود و در کنار کنترل هوشمند به صورت فیزیکی هم در ورودی ها حضور داشته باشند.

ممنوعیت برنامه های رمضان استاندار سمنان با بیان اینکه در شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی برگزاری تجمع مذهبی و فرهنگی و افطار دهی و پخش نذورات ممنوع است و اگر قرار باشد نذر دهی انجام شود به صورت بیرون بر باشد، گفت: در ماه مبارک رمضان آیین های مذهبی و فرهنگی به صورت انفرادی و خانوادگی برگزار شود و برگزاری مراسم در تکایا و مساجد ممنوع است اما برای شب های احیا، شاید تصمیمات جدیدی اتخاذ شود که به محض تصمیم گیری ستاد ملی مدیریت مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات فرهنگی و مذهبی در استان سمنان ممنوع شد

تجمعات فرهنگی و مذهبی در استان سمنان ممنوع شد