مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-10اقتصادي

خروج تخم مرغ نطفه دار و جوجه یک روزه از کردستان ممنوع شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از ممنوعیت صادرات تخم مرغ نطفه دار و جوجه یک روزه از استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهر امروز در دومین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این کمیته تنها در راستای قیمت گذاری مرغ تشکیل نشده بلکه هدف اصلی ما ساماندهی این حوزه است.

وی گفت: در موضوع جوجه ریزی با توجه به تقاضایی که برای مرغ در کشور ایجاد شده است باید تولید جوجه بیشتری صورت بگیرد که این مهم نیز سیکل خاص خود را دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان افزود: باید به صورت ویژه روی این موضوع کار کنیم تا جوجه ریزی که انجام می گیرد در چرخه درست خود قرار گیرد و منجر به تولید گوشت شود.

جعفری خاطرنشان کرد: تولید مرغ در کردستان مازاد بر نیاز است لذا نیابد اجازه دهیم به هیچ وجه تخم مرغ نطفه دار و یا جوجه یک روزه از استان خارج نشود.

وی گفت: هر کدام از فعالین زنجیره تولید مرغ در استان که در این چرخه حضور دارند اگر مشخص شود نقشی در قاچاق جوجه داشته اند تا مرحله تعلیق پروانه پیش خواهیم رفت.

جعفری اذعان داشت: مرزهای کردستان کنترل شده است و امکان سوءاستفاده از مرز وجود ندارد و کشف و ضبط 300 هزار قطعه کشفیات جوجه یک رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج تخم مرغ نطفه دار و جوجه یک روزه از کردستان ممنوع شد

خروج تخم مرغ نطفه دار و جوجه یک روزه از کردستان ممنوع شد