مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-10اجتماعي

فرمانداران شهرستان های هرمزگان مبادی ورودی شهرها را کنترل کنند


فرمانداران شهرستان های هرمزگان مبادی ورودی شهرها را کنترل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تصریح کرد: طی چندماه اخیر همه به دست هم دادند و شرایط خوب بود ولی متأسفانه به یکباره غالب شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

از تردد غیرضرور به ادارات پرهیز کنید همتی اضافه کرد: اگر هر یک از شهروندان نسبت به رعایت پروتکل ها اعم از استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی و … حساسیت لازم را داشته باشند و همچنین از تردد غیرضروری به اماکن پرجمعیت و ادارات اجتناب کنند، سیر نزولی بیماری به طور قطع شروع خواهد شد.

وی همچنین تسریع در بیماریابی را یکی از اقدامات مهم دانشگاه علوم پزشکی هرمزکان برشمرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی در تلاش است با افزایش تعداد و هدفمند کردن تست ها، روند کشف بیماری را سرعت ببخشد تا مانع از انتقال چرخه بیماری شود و روند گسترش آن را کاهش دهد.

استاندار هرمزگان، ضمن هشدار به بیمارانی که قرنطینه را رعایت نمی کنند، عنوان کرد: افرادی که اثاری از بیماری دارند باید خود را قرنطینه کنند و اگر نتیجه آزمایش فردی طبق مستندات مثبت بود اما نسبت به رعایت شرایط قرنطینه اقدام نکند و در جامعه حضور پیدا کند، اگر این موضوع محرز شود، دستگاه قضایی بر اساس قوانین تعریف شده با این افراد برخورد قاطع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران شهرستان های هرمزگان مبادی ورودی شهرها را کنترل کنند

فرمانداران شهرستان های هرمزگان مبادی ورودی شهرها را کنترل کنند