مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-10سياسي

اجرای طرح کارآفرینی و اشتغال خانواده ها در استان کرمان به صورت آزمایشی


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خوب توسعه ای استاندار کرمان پیشنهاد داد: امسال به صورت آزمایشی طرح کارآفرینی و اشتغال خانواده ها در استان کرمان اجرا شود.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خوب توسعه ای استاندار کرمان پیشنهاد داد: امسال به صورت آزمایشی طرح کارآفرینی و اشتغال خانواده ها در استان کرمان اجرا شود.

دکتر محمدرضا پور ابراهیمی ظهر امروز 21 فروردین ماه در اولین ماه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سال جدید که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط، در خانواده ها در زمینه معیشتی مشکل داریم که این مسئله می تواند مشکلاتی ایجاد کند لذا باید روی این حوزه تمرکز بیشتری بشود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی امسال اعتبارات بسیار خوبی برای کارآفرینی و اشتغال در نظر گرفته، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های استان کرمان در سال 1400 طرح پایلوت با رویکرد اشتغال در حوزه کارآفرینی زنان در استان کرمان اجرا کنید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خوب توسعه ای استاندار کرمان پیشنهاد کرد: امسال به صورت آزمایشی طرح کارآفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کارآفرینی و اشتغال خانواده ها در استان کرمان به صورت آزمایشی

اجرای طرح کارآفرینی و اشتغال خانواده ها در استان کرمان به صورت آزمایشی