مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-10اقتصادي

صدور احکام جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی به اردیبهشت موکول شد


به دنبال طرح برخی ابهامات در چگونگی متناسب سازی مستمری بازنشستگان در فروردین سال جاری، سازمان تأمین اجتماعی اطلاعیه ای را صادر کرد.

- به دنبال طرح برخی ابهامات در چگونگی متناسب سازی مستمری بازنشستگان در فروردین سال جاری، سازمان تأمین اجتماعی اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به انعکاس نقطه نظرات مستمری بگیران سازمان از سوی مدیران کل استانها و کانون های بازنشستگان سراسر کشور مبنی بر وجود پاره ای اشکالات و ابهامات در چگونگی افزایش مستمری فروردین 1400 برخی از غیرحداقل بگیران، با وصول نظرات و بررسی کارشناسی به عمل آمده؛ وجود بعضی ایرادات نرم افزاری در محاسبات مستمری متناسب سازی شده در خصوص متوسط بگیران(غیرحداقل بگیران) ملاحظه شد که مستلزم اصلاح فنی و نرم افزاری است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر این اساس مقرر شد به منظور جلوگیری از توقف در پرداخت مستمری ها، پرداخت برمبنای محاسبات فعلی استمرار یابد و همزمان نسبت به بررسی و رفع ایرادات نرم افزاری و اعمال اصلاحات و صدور احکام جدید برای مستمری بگیران فوق تا پایان اردیبهشت سال جاری، اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور احکام جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی به اردیبهشت موکول شد

صدور احکام جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی به اردیبهشت موکول شد