مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-10ورزشي

40 روز گذشت/ عزیزی خادم بحران فوتبال را بیشتر می کند؟


فوتبال ایران بعد از گذشت 40 روز از انتخابات فدراسیون و روی کار آمدن تیم مدیریت جدید، همچنان در گیرودار مشکلات گذشته و تصمیمات بعضا شائبه برانگیز از سوی رییس جدید این فدراسیون است.

- فوتبال ایران بعد از گذشت 40 روز از انتخابات فدراسیون و روی کار آمدن تیم مدیریت جدید، همچنان در گیرودار مشکلات گذشته و تصمیمات بعضا شائبه برانگیز از سوی رییس جدید این فدراسیون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 40 روز از روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید و در راس آن ها شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال می گذرد.

رییس جدید و مدیران همراهش در شرایطی وارد این فدراسیون شده اند که تقریبا در هر بخشی، می توان چندین مشکل کوچک و بزرگ را یافت اما علاوه بر رسیدگی به این امور، مسائل و مشکلات دیگری هم به طور روزانه خبرساز می شود.

در این گزارش به اتفاقات کوچک و بزرگ در این فدراسیون و نحوه مدیریت و تصمیمات تیم جدید فدراسیون فوتبال نگاهی خواهیم داشت که می توان بر این اساس به یک دیدگاه اولیه نسبت به مدیران جدید فدراسیون فوتبال دست یافت.

* میزبانی بحرین و شکایت ایران از AFC به CAS عزیزی خادم و علاقه مندان به فوتبال در آخرین روزهای سال گذشته، با شوک بزرگی مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 روز گذشت/ عزیزی خادم بحران فوتبال را بیشتر می کند؟

40 روز گذشت/ عزیزی خادم بحران فوتبال را بیشتر می کند؟