مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-10اجتماعي

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور/ تهران و مازندران بیشترین سهم را دارند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی چهارمین استان پرتردد کشور بودیم، گفت: بیشترین سهم تردد در محورهای استان بعد از خودروهای پلاک بومی، - ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی چهارمین استان پرتردد کشور بودیم، گفت: بیشترین سهم تردد در محورهای استان بعد از خودروهای پلاک بومی، متعلق به خودروهای استان های تهران، مازندران، البرز و قزوین است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تردد بیش از دو میلیون و 428 هزار دستگاه خودرو در راه های استان گیلان، گفت: این استان با متوسط تردد ساعتی 620 وسیله نقلیه در ساعت چهارمین استان پرتردد کشور در طرح نوروزی سالجاری بوده است.

وی افزود: براساس آخرین آمار دریافتی از 42 دستگاه ترددشمار استان در مدت یاد شده، یک میلیون و 255 هزار و 662 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شد که این تعداد ورودی خودرو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 282 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از لحاظ تعداد خودروهای ورودی به استان در نوروز رتبه دهم کشور را داریم، گفت: بیشترین ورودی به استان گیلان مربوط به روز دوم فروردین ماه با تعداد 73 هزار و 949 وسیله نقلیه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور/ تهران و مازندران بیشترین سهم را دارند

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور/ تهران و مازندران بیشترین سهم را دارند