مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-10ورزشي

برای میزبانی شیراز در مسابقات بین المللی تختی تلاش می کنیم


رییس هیئت بدمینتون شهرستان شیراز با بیان اینکه سال 98 شیراز میزبانی بی نقصی را در مسابقات بین المللی تختی داشت، از تلاش برای گرفتن میزبانی این مسابقات در سال 1400 خبر داد و خواستار همراهی دیگر بخش های مسئول در این زمینه شد.

- علی اصغر عدل بند در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه میزبانی در رقابت هایی دهه فجر در رشته های مختلف ورزشی برند محسوب می شود، خاطرنشان کرد: میزبانی هر مسابقه ای در رده های ملی و بین المللی قطعا موجب ارزش آفرینی در بخش ورزشی و سایر بخش ها خواهد شد بنابراین باید برای میزبانی شیراز در رقابت های جام تختی همه تلاش کنیم.

او با اشاره به تلاش در راستای کسب میزبانی این رقابت ها در سال 1400، گفت: فدراسیون جهانی هم با توجه به میزبانی نسبتا بی نقص شیراز در سال 98، علاقه دارد که این مسابقات دوباره در شیراز برگزار شود؛ سال 98 حتی داوران خط که همگی از شیراز بودند، بدون اشتباه ظاهر شدند و این یک نکته بسیار مثبت در میزبانی ما بود.

اکنون بحث مالی و تامین هزینه ها مبحث اصلی است؛ با توجه به وضعیت کنونی حدود 1.

5 میلیارد تومان هزینه برگزاری چنین رقابت هایی است.

عدل بند گفت: هیئت های بدمینتون فارس و شیراز به شکل هم راستا، تصمیم دارند که در دراز مدت و طی هشت سال آینده، فعالیت های گسترده ای را در زمینه توسعه این رشته در بُعد های همگانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای میزبانی شیراز در مسابقات بین المللی تختی تلاش می کنیم

برای میزبانی شیراز در مسابقات بین المللی تختی تلاش می کنیم