مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-10حوادث

نجات 6 سرنشین شناور صیادی در آب های چابهار


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات 6 سرنشین یک شناور صیادی توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات 6 سرنشین یک شناور صیادی توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان سیدحسن ابراهیمی اظهار کرد: این قایق که با شش نفر سرنشین عازم صیدگاه در آبهای شرق سواحل استان در شمال دریای عمان شده بود در مسیر برگشت به ساحل، دچار نقص فنی و آبگرفتگی ناشی از فرسودگی شناورگردیده بود که با اعزام به موقع شناور ناجی 5 و همیار ناجی، در یک عملیات جستجو و نجات که 10 ساعت به طول انجامید افراد نجات یافته و با سلامتی به منطقه امن و اسکله رمین منتقل گردیدند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان یادآور شد که در صورت بروز هرگونه حادثه دریایی، مرکز (MRCC) بندر چابهار به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به درخواست های کمک دریایی با شماره مستقیم 1550 و کانال رادیویی دریایی 16 دستگاه ((VHF می باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 6 سرنشین شناور صیادی در آب های چابهار

نجات 6 سرنشین شناور صیادی در آب های چابهار