مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-10اقتصادي

بیش از 781 هزار تن انواع محصولات دامی در قزوین تولید شد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 781 هزار و 497 تن انواع محصولات دامی سال گذشته در این استان تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حمیدرضا عزتی، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان این که 781 هزار و 497 تن انواع محصولات دامی سال گذشته در این استان تولید شده است، افزود: این محصولات شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، شیر، تخم مرغ و عسل است که برخی از آن ها با تولید می کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین به وجود 74 واحد مرغ تخمگذار در استان اشاره کرد و گفت: هشت میلیون و 700 هزار قطعه مرغ تخم گذار در این واحدهای وجود دارند و سال گذشته نیز 75 هزار تن تخم مرغ در استان تولید شد.

عزتی میزان تولید تخم مرغ در قزوین را پنج برابر نیاز استان عنوان کرد و گفت: حجم عظیم تولید تخم مرغ در قزوین باعث شده تا این استان رتبه ششم کشوری را به دست بیاورد و مازاد محصولات نیز به دلیل همجواری با تهران، البرز و گیلان به این استان ها ارسال شود.

وی به تولید 997 تن عسل طی سال گذشته در زنبورستان های استان قزوین اشاره کرد و گفت: این میزان تولید عسل برای سال جاری افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 781 هزار تن انواع محصولات دامی در قزوین تولید شد

بیش از 781 هزار تن انواع محصولات دامی در قزوین تولید شد