مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-09سياسي

سرلشکر باقری: شهید صیاد شیرازی پرچمدار وحدت و هماهنگی ارتش و سپاه بود


رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت بیست و دومین سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، او را از پرچم داران وحدت، اخوت، هماهنگی و هم افزایی ارتش و سپاه برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، در آستانه فرارسیدن 21 فروردین ماه، بیست و دومین سالروز  شهادت امیر سپهبد در پیامی او را از پرچم داران وحدت، اخوت، هماهنگی و هم افزایی ارتش و سپاه دانست و تاکید کرد: کارنامه پرافتخار امیر سپهبد علی صیاد شیرازی برای همیشه راهگشای نسل های مدافع انقلاب اسلامی و استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور خواهد بود.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم  فرارسیدن 21 فروردین ماه، بیست و دومین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد علی صیاد شیرازی در جنایت  تروریستی  گروهک منفور منافقین را گرامی می دارم و بر روح پرفتوح آن فرمانده مومن، دلاور، اندیشمند و ولایت مدار درود می فرستم.

کارنامه سپهبد شهید مملو از نقاط عطف آموزنده ای است که مطالعه و تامل آن می تواند تابندگی و بالندگی مجموعه نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان غیور و دلاور در عرصه ماموریت های خطیر محوله را تبلور بخشد.

بی تردید رشادت ها و برجسته ساخته است، برای همیشه راهگشای نسل های مدافع انقلاب اسلامی  و استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: شهید صیاد شیرازی پرچمدار وحدت و هماهنگی ارتش و سپاه بود

سرلشکر باقری: شهید صیاد شیرازی پرچمدار وحدت و هماهنگی ارتش و سپاه بود