مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-08سياسي

علم الهدی: ایران بهترین مدیریت را در کل کره زمین در خصوص کرونا انجام داده


مسوول ما نیز در اجرای مدیریت خودشان حداکثر توجه را داشته باشند.

- امام جمعه مشهد گفت: ایران بهترین مدیریت را در کل کره زمین در خصوص ویروس منحوس کرونا انجام داده است و امید است عزیزان مسوول ما نیز در اجرای مدیریت خودشان حداکثر توجه را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی وی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مساجد در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان در مشهد با تأکید بر لزوم توجه به دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا افزود: با توجه به بالا رفتن موج این ویروس منحوس و بیماری، باید تمیز کردن و تطهیر مساجد، شامل حفظ اصول بهداشتی و اجرای برنامه های بهداشتی انجام شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های بهداشتی و تنظیف مساجد با امکانات بهداشتی، جزء تطهیر مساجد است که ان شاءالله همه مؤمنین رعایت می کنند ضمن این که خودشان رعایت می کنند و هم ماسک می زنند و هم با فاصله اجتماعی در مساجد حاضر می شوند و شیوه نامه های بهداشتی را در مساجد طی ایام ماه مبارک رمضان رعایت می کنند.

او اضافه کرد: وقتی ظرفیت مساجد با حفظ شیوه نامه های بهداشتی پر شد مردم به مساجد دیگر که فضای کافی داشته باشد بروند و طوری نشود که مساجد ما که کانون طهارت، پاکی و نزول برکات الهی است به خاطر بی مبالاتی و بی توجهی ما مرکز شیوع و توسعه این بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: ایران بهترین مدیریت را در کل کره زمین در خصوص کرونا انجام داده

علم الهدی: ایران بهترین مدیریت را در کل کره زمین در خصوص کرونا انجام داده