مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-08بين الملل

دفتر حزب الله لبنان در مسکو راه اندازی می شود


یک رسانه لبنانی با اشاره به سفر اخیر هیات حزب الله به روسیه اعلام کرد که امکان افتتاح دفتر نمایندگی حزب الله در مسکو بررسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد: هیات حزب الله به ریاست محمد رعد، نماینده و رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان، ماه گذشته به مسکو رفت و با سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، دیدار کرد.

در هیات اعزامی حزب الله علاوه بر محمد رعد، عمار الموسوی، رییس روابط خارجه حزب الله و دستیار او، احمد مهنا، نیز حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، در سفر اخیر رعد به مسکو، علاوه بر لبنان، اوضاع یمن، عراق، سوریه و فلسطین مورد بحث قرار گرفته و دو طرف بر لزوم تقویت ارتباطات دوجانبه و استفاده از مجاری مستقیم ارتباطی بین حزب الله و مسکو تاکید کرده اند.

الاخبار گزارش داد: در ضمن امکان گشایش دفتر نمایندگی حزب الله در پایتخت روسیه نیز بررسی شده است.

از سوی دیگر برخی رسانه های روسی از جمله روزنامه نزاویسیمایا گازتا از تاسیس دفتر نمایندگی جنبش حزب الله لبنان در مسکو خبر دادند.

برخی رسانه های روسی از جمله روزنامه نزاویسیمایا گازتا و تارنمای میگ نیوز امروز (پنجشنبه) نوشتند: روسیه و جنبش حزب الله لبنان رایزنی هایی برای تاسیس دفتر نمایندگی این جنبش در مسکو را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر حزب الله لبنان در مسکو راه اندازی می شود

دفتر حزب الله لبنان در مسکو راه اندازی می شود