مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-08سياسي

بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه گذاری در طرح ها را ندارد


رییس کمیسیون عمران مجلس با تأکید برای استفاده از توان بخش خصوصی برای اتمام پروژه های عمرانی، گفت: بخش خصوصی به دلیل بی اعتمادی به بخش دولتی، - تمایلی برای سرمایه گذاری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا رضایی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی بندرانزلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه های عمرانی را نمی توان تنها با منابع دولتی به پایان رساند و باید به دنبال استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه ها بود.

وی افزود: متأسفانه از سوی بخش دولتی اعتماد سازی لازم برای سرمایه گذار بخش خصوصی صورت نگرفته و بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه گذاری ندارد.

رضایی با اشاره به ارائه لایحه مشارکت بخش خصوصی از سوی نمایندگان مجلس برای ایجاد ظرفیت های لازم جهت استفاده از این ظرفیت مهم، تاکید کرد: متأسفانه به دلیل صادرات بدون توجه به نیاز داخلی مصالح ساختمانی همچون قیر و سیمان قیمت این مصالح در کشور چندین برابر شده و نیاز به قیر برای زیرسازی پروژه ها، عملاً بسیاری از پروژه های مهم عمرانی کشور خصوصاً در حوزه وزارت راه و شهرسازی به حال خود رها شده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب و تلاش برای تحقق این شعار، ادامه داد: باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه گذاری در طرح ها را ندارد

بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه گذاری در طرح ها را ندارد