مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-08حوادث

گروگانگیری در روستای «آبباریک» ورامین/3 آدم ربا دستگیر شد


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از گروگانگیری در روستای «آبباریک» ورامین خبر داد و گفت: طی این حادثه 3 آدم ربا در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

- ورامین- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از گروگانگیری در روستای آبباریک ورامین خبر داد و گفت: طی این حادثه 3 آدم ربا در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کیومرث عزیزی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از یک مورد گروگان گیری در روستای آبباریک ورامین خبر داد و اظهار داشت: این حادثه بر اثر اختلاف خانوادگی و حوالی ساعت 14 روز گذشته 18 فروردین ماه رخ داد که در این عملیات 3 مرد افغانستانی دستگیر شدند.

عزیزی در تشریح بیشتر جزییات این حادثه گفت: پس از اطلاع این حادثه به نیروی انتظامی مأموران پلیس در محل حادثه حضور یافتند که طی آن یک خانم جوان از اتباع افغان اعلام داشت که همسرش ناپدید شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: خانم جوان عنوان داشته که 3 نفر از اتباع افغانستانی که از دوستان همسرش هستند با حضور در درب منزل اقدام به درگیری کرده بودند و پس از چند دقیقه همسرش از منزل خارج و دیگر بازنگشته است.

وی افزود: سرانجام تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری کار گسترده اطلاعاتی 3 نفر عامل آدم ربایی را شناسایی و دستگیر می کنند و محل اختفا گروگان را در شهرستان مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگانگیری در روستای «آبباریک» ورامین/3 آدم ربا دستگیر شد

گروگانگیری در روستای «آبباریک» ورامین/3 آدم ربا دستگیر شد