مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-08پزشكي

عبور از موج جدید کرونا نیازمند همکاری مردم است


شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه طی اطلاعیه ای نسبت به شدت موج جدید کرونا هشداد داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طی اطلاعیه ای هشداد داد وضعیت بحرانی و فوق حاد ها و عزیزان ما در شهرستان می باشد، نیازمند همکاری مردم با متولیان امر بوده و توجه همگان را به نکات ذیل جلب می نماییم.

 با توجه به اعماد محدودیت های 2 هفته ای،مشاغل گروه های 2،3و4کامل تعطیل و فعالیت سایر اصناف منوط به رعایت تمامی موازین و پروتکل های بهداشتی است لذا در این راستا لازم است مردم از تردد در سطح شهر به منظور مراجعه به بازار خودداری نمایند.

در ادامه آورده است: بر اساس تحلیل های کمیته تخصصی اپیدمیولوژی بیماری کرونا، بیشترین آمار انتقال این بیماری به حضور افراد در مراسمات شادی و عزا و دورهمی های خانوادگی برمی گردد لذا ضروری است از شرکت در مراسمات و گردهمایی ها برای حفظ جان خود و اعضای خانواده اکیدا خودداری شود.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تکمیل ظرفیت پذیرش بیمارستان و چرخش کرونا در محیط های درمانی و مراکز بهداشتی را متذکر شده و تأکید کرده است که مردم از مراجعه غیر اورژانسی به بیمارستان و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی اجتناب نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از موج جدید کرونا نیازمند همکاری مردم است

عبور از موج جدید کرونا نیازمند همکاری مردم است