مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-07پزشكي

برخی می خواهند مرگ مردم را ابزار سیاسی خود کنند


وزیر بهداشت، در نامه ای با اشاره به وضعیت کرونایی کشور، گفت: برخی می خواهند مرگ مردم را ابزار سیاسی و جبران ورشکستگی گذشته خود کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهم تر از بعضی از پروژه هایی است که تأخیرشان عامل سرگردانی بیماران اورژانسی نمی شود.

به جای فریاد و منازعه که مردم را مشوش کند با استفاده از ظرفیت خیرین و مردم همیشه همراه سه هزار تخت ICU و هزاران ونتیلاتور و ابزار مورد نیاز را تهیه کردید تا پیرمردی و پیرزنی نفس کم نیاورد، دارویی که در هر کجای دنیا بود فراهم کردید و سپس ساختید تا ایرانی سرافراز حسرت نخورد که اگر دارویی که در فلان کشور پیشرفته مصرف می شود را تهیه می کردند بیمارش از دست نمی رفت.

شرافت و همتتان را پاس می دارم که علاوه بر بیمار کرونایی نگذاشتید بیمار اورژانسی دیگری نیز در اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه سرگردان شود و حتی یک بیمار دچار حمله قلبی و یا جوان سانحه دیده در تصادف و یا صحنه های آسیب رسان دیگر به دلیل اشغال تخت های بیمارستان با بیمار مبتلا به COVID-19 از خدمت باز بماند.

می دانید که شبانه روز در کنارتان بودم و دیدم و ستودم حماسه ای که خلق کردید و نگین افتخاری که بر انگشتر تاریخ ایران زمین نشاندید قبل از پایان سال با ورود اولین ویروس جهش یافته در نشستی خدمتتان گفتم که باید خود را برای مبارزه با یکی از پیچیدیده ترین موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی می خواهند مرگ مردم را ابزار سیاسی خود کنند

برخی می خواهند مرگ مردم را ابزار سیاسی خود کنند