مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-07سياسي

افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال 1400


هیئت وزیران در جلسه صبح روز چهارشنبه خود، با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال 1400 و مرحله دوم متناسب سازی حقوق مستمری بگیران موافقت کرد.

- هیئت وزیران در جلسه صبح روز چهارشنبه خود، با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال 1400 و مرحله دوم متناسب سازی حقوق مستمری بگیران موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری برگزار گردید، مصوب شد از ابتدای فروردین ماه سال جاری، کلیه مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال 1399 برقرار شده است، براساس مصوبه شورای عالی کار برای دریافت کنندگان حداقل مستمری، از کارافتادگی جزیی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده به میزان 39 درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه 1399 افزایش یابد.

برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری نیز به میزان 26 درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه 1399 به علاوه مبلغ ثابت 2 میلیون و 483 هزار و 550 ریال افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال 1400

افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال 1400