مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-07اقتصادي

خیرانی که در دقیقه 90 سال گذشته گل کاشتند/کمک 13 میلیاردی به نوسازی مدارس البرز


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز (ره) گفت: خیران مرکز نیکوکاری نوسازی مدارس طی دو ماه پایانی سال گذشته با پرداخت وجه نقد، ارائه کالا و خدمات مجموعاً 13 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس کرج هزینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت مدرسه سازی و نیاز مبرم استان به وجود و اقدام خیرین مدرسه ساز نیکوکار، گفت: مرکز نیکوکاری نوسازان مدرسه ساز به عنوان مرکز نیکوکاری تخصصی زکات به بحث مدرسه سازی و مشارکت در ساخت مدرسه ورود کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه این مرکز در دوماه پایانی سال گذشته شروع به کار کرده است، افزود: این مرکز با کمک مردم و خیرین مدرسه ساز با پرداخت وجه نقد، ارائه کالا و خدمات مجموعاً 13 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس مناطق محروم کرج هزینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه خیران این مرکز نیکوکاری به طور اختصاصی فعالیت خود را در قالب کمک به آموزش دانش آموزان متمرکز کرده اند، یادآور شد: این فعالیت ها می تواند در حوزه ساخت مراکز آموزشی و یا رفع مشکلات مالی دانش آموزان نیازمند باشد.

در همین راستا این مرکز با هدف ارتقا آموزش استان البرز فعالیت خود را آغاز کرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرانی که در دقیقه 90 سال گذشته گل کاشتند/کمک 13 میلیاردی به نوسازی مدارس البرز

خیرانی که در دقیقه 90 سال گذشته گل کاشتند/کمک 13 میلیاردی به نوسازی مدارس البرز