مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-07پزشكي

شاخص های رتبه بندی 1400 به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد


معاونان آموزشی، تحقیقات و فناوری، فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت در نامه ای شاخص های رتبه بندی 1400 را به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت در 16 اسفندماه نامه ای به رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی نوشته و در آن خاطرنشان کرد در رتبه بندی علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال 1400 تلاش شده است تا فعالیت در حوزه های دانشگاه به صورت شش بعدی و در پیکره ای واحد و مؤثر بر کیفیت سرمایه های انسانی دیده شود.

بر همین اساس معاونان آموزشی، تحقیقات و فناوری و فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با صدور نامه ای با سه امضا، شاخص های رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی برای اجرا در سال 1400 را معرفی کردند.

از آنجا که رتبه بندی های بین المللی عمدتاً بر شاخص های کمی استوار هستند لزوم ظهور رتبه بندی های ملی و منطقه ای که کیفیت عملکرد دانشگاه ها را هدف گرفته اند بیش از پیش احساس می شود.

معاونت های آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز تاکنون با فواصل زمانی مختلف نتایج رتبه بندی های خود را به صورت مجزا منتشر کرده اند.

معاونت آموزشی در رتبه بندی های دوره ای خود موسوم به طرح راد، تلاش کرده است تا در جهت بهبود فرایندهای محوری آموزش، پویایی جهت دار و پایایی و استحک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های رتبه بندی 1400 به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

شاخص های رتبه بندی 1400 به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد