مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-06حوادث

دستگیری عاملان شهادت 2 محیط بان زنجانی در کمتر از 12 ساعت


فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی، دستگیری و اعتراف عاملان شهادت 2 محیط بان غیور زنجانی در کمتر از 12 ساعت توسط پلیس استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رحیم جهانبخش با تبریک و تسلیت شهادت این 2 محیط بان عزیز گفت: شامگاه سه شنبه در تعقیب و گریز محیط بانان باافراد ناشناس در منطقه حفاظت شده فیله خاصه در شهرستان زنجان 2 نفر از محیط بانان بر اثر اصابت گلوله به شهادت می رسند.

وی خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی استان زنجان پس از اطلاع از این اقدام ناراحت کننده عملیات شناسایی و دستگیری متهمان را با محوریت پلیس آگاهی و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی آغاز کردند.

جهانبخش افزود: در کمتر از 12 ساعت عاملان شهادت این 2 محیط بان شناسایی و در اقدامی هوشمندانه و حرفه ای دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: اطلاعات پلیس و تحقیقات صورت گرفته حاکی از این است که این 2 محیط بان با وجود برتری تجهیزاتی که نسبت به شکار چیان غیرمجاز داشتند برای پرهیز از اقدامات غیر قانونی، قانون به کار گیری سلاح را رعایت و قصد دستگیری آنان را در محیط حفاظت شده داشتند.

جهانبخش افزود: متهمان در اقدامی غافلگیرانه این 2 محیط بان عزیز را که تا آخرین لحظه از کیان محیط زیست دفاع می کردند به شهادت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان شهادت 2 محیط بان زنجانی در کمتر از 12 ساعت

دستگیری عاملان شهادت 2 محیط بان زنجانی در کمتر از 12 ساعت