مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-05سياسي

نگاه زنگارگرفته برخی مسؤولان به بخش خصوصی باید اصلاح شود


نگاه کهنه و زنگار گرفته برخی مسؤولان در رقیب پنداشتن بخش خصوصی و یا میدان ندادن به این حوزه باید اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام دکتر محمد عبادی زاده در نشست با مسؤولان اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با انتقاد از  نوع  نگاه کهنه و قدیمی برخی مسؤولان نسبت به بخش خصوصی گفت: نگاه کهنه که در ذهن بسیاری از مسؤؤلان نسبت به فعالیت های بخش خصوصی شکل گرفته است فعالیت های این بخش  را دچار مشکل کرده است و برخی دستگاه ها با اقدامات خود  سنگ اندازی می کنند.

نماینده ولی فقیه در بسیار بالا است،که به سمت کشورهای همسایه مانند ترکیه سرازیر شده است را کنترل و به سمت صنایع و تولید هدایت کنیم تا بتوانیم چرخ اقتصادی کشور را به حرکت در آوریم.

امام جمعه بندرعباس گفت: ما در حوزه صنعت بسیار خوش درخشیده ایم اگر امروز چند کارخانه بزرگ در حال  رشد داریم باید سمت رشد عرضی حرکت کنیم و کارخانه های جدید را تاسیس کنیم تا ظرفیت های زیادی که استان وجود دارد را بتوانیم به فعلیت برسانیم و در حوزه های معادن نیز استان دارای ظرفیت بسیاری است که نیازمند تقویت و رشد بیشتر صنایع است.

وی افزود: در حوزه صنعت، استان هرمزگان عملکرد  بسیار خوبی را نشان داده است  و با وجود نگرانی های بسیاری که در زمینه تعطیلی صنایع پیش آمده بود شاهد تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه زنگارگرفته برخی مسؤولان به بخش خصوصی باید اصلاح شود

نگاه زنگارگرفته برخی مسؤولان به بخش خصوصی باید اصلاح شود