مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-05سياسي

عملکرد مثبت مسئولان نقشه دشمنان را خنثی می کند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی از راه های افزایش رضایتمندی مردم، افزایش خدمت رسانی است، گفت: مسئولین باید با عملکرد خوب خود، - نقشه دشمن علیه انقلاب را خنثی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حسینی بوشهری دوشنبه در دیدار با شهردار و معاونین شهرداری قم با اشاره به ضرورت توسعه زیر ساخت های شهری در کنار رشد معنوی گفت: لازم است که گسترش زیرساخت فضای شهری در خدمت رشد فضای معنوی شهر باشد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم تلاش همگانی برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: شعار سال به عنوان یک نقشه راه است و همه دستگاه ها مخاطب آن هستند پس باید در راه تحقق آن تلاش کرد.

وی با بیان ضرورت برنامه ریزی برای تحقق شعار سال گفت: سازمان شهرداری از جمله دستگاه هایی است که توان استفاده از ظرفیت خود برای رفع موانع تولید را داراست.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نقش حوزویان افزود: طلاب و روحانیون نیز لازم است با توجه به شعار سال، به ارائه دیدگاه فقهی بپردازند و محتوا تولید کنند تا دیدگاه های کارشناسانه، جهت دینی پیدا کند.

وی افزود: شهرداری می تواند با بررسی قوانین، تصمیمات و راهکارهای جدیدی را درباره فعالیت های اقتصادی و اعطای مجوز به کسب و کارها اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مثبت مسئولان نقشه دشمنان را خنثی می کند

عملکرد مثبت مسئولان نقشه دشمنان را خنثی می کند