مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-05بين الملل

وزیر خارجه عربستان: گفت وگو با ایران منوط به تغییر رفتار این کشور است


در حالی که مقامات کشورمان بارها تاکید کرده اند امکان بازسازی رابطه با عربستان به شرط بازگشت حکام آل سعود از مسیر غلط در پیش گرفته، وجود دارد، - در حالی که مقامات کشورمان بارها تاکید کرده اند امکان بازسازی رابطه با عربستان به شرط بازگشت حکام آل سعود از مسیر غلط در پیش گرفته، وجود دارد، وزیر خارجه عربستان گفت وگو با ایران را منوط به تغییر رفتارتهران خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان در گفت وگو با فرانس 24 درخصوص پرونده ایران و مذاکرات هسته ای با اشاره به گفت وگوهای وین، گفت که شرکای ایالات متحده و اروپا تمایل دارند آن چه آن را نگرانی های مربوط به توانایی های موشکی ایران و پشتیبانی از گروه های مسلح در منطقه می خواند را برطرف کنند.

وی افزود که اطمینان داریم جامعه بین المللی سخت تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که در نهایت کاستی های (توافق هسته ای) برطرف شده و همچنین به آن چه فعالیت های بی ثبات کننده ایران در منطقه می خواند، خواهد پرداخت.

وی وجود گفتگوی مستقیم بین عربستان و ایران را انکار کرد اما گفت: ما برای انجام گفت وگوی مستقیم یا غیرمستقیم آزاد هستیم، اما این گفت وگو منوط به تغییر رفتار ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عربستان: گفت وگو با ایران منوط به تغییر رفتار این کشور است

وزیر خارجه عربستان: گفت وگو با ایران منوط به تغییر رفتار این کشور است