مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-04سياسي

پرونده اکبر طبری؛ ثروتی که 31 سال زندان را رقم زد


پس از رسیدگی به یک بخش از پرونده علی اکبر طبری پور معاون پیشین امور اجرایی و فنی مهندسی حوزه ریاست رییس سابق قوه قضاییه با جرایم متعدد اقتصادی در دادگاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی اکبر طبری پور، در 20 سال گذشته، صاحب مناصب مختلفی در حوزه های مالی و رفاهی قوه قضاییه بود.

او در دوره ریاست آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، مدیر امور مالی و مدیر امور خدماتی و رفاهی و در دوره آیت الله صادق آملی لاریجانی با حضور در دفتر رییس قوه قضاییه، ابتدا مدیرکل امور اجرایی و سپس معاونت اجرایی حوزه ریاست شد.

حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی هفت روز پس از اینکه بر مسند ریاست قوه قضاییه نشست، طبری را برکنار و یوسف باقری را به جای او، به عنوان سرپرست معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه منصوب کرد.

عناوین اتهامی طبری در پرونده ای که مورد رسیدگی قرار گرفت و احکام آن صادر شده است؛ مواردی همچون تشکیل شبکه ارتشا با وصف سردستگی ، پولشویی ، جعل اسناد و اعمال نفوذ در پرونده های قضایی بوده است.

قاضی پرونده با توجه به عناوین جرایم و حدود اختیاراتش بر اساس قانون مجازات اسلامی، حداکثر مجازات های ممکن را برای طبری و همدستان قضایی اش در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده اکبر طبری؛ ثروتی که 31 سال زندان را رقم زد

پرونده اکبر طبری؛ ثروتی که 31 سال زندان را رقم زد