مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 02:202021-04-03ورزشي

بررسی وضعیت نوشاد عالمیان برای المپیک/ امید به صعود رقیبان آسیایی


نوشاد عالمیان که در دو دوره بازی های المپیک شرکت داشت برای سومین حضور متوالی در این بازی ها وضعیت خیلی پیچیده ای دارد طوریکه سرنوشت او در گرو رقیبان آسیایی اش هم خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پایان سال 99 برای ورزش ایران با المپیکی شدن تنیس روی میز توسط نیما عالمیان همراه بود.

این بازیکن در دیدار نهایی مسابقات انتخابی آسیای میانه با شکست دادن حریف ازبکستانی خود سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو را به دست آورد.

نیما عالمیان با کسب این سهمیه دومین حضور متوالی خود در المپیک را قطعی کرد اگرچه باعث کنار رفتن برادر بزرگترش از این بازی ها و بلاتکلیفی او برای سفر به توکیو هم شد.

نیما عالمیان پیش از دیدار نهایی مسابقات گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه، برادرش نوشاد را در دیدار نیمه نهایی شکست داد و در واقع با حذف او بلندترین گام برای المپیکی شدن را برداشت.

این در حالی بود که نوشاد عالمیان تجربه بازی های المپیک 2012 لندن و 2016 ریو داشت و به نوعی امید اول تنیس روی میز ایران برای المپیک سی و دوم هم به حساب می آمد.

به خاطر رو در رویی با نیما و شکست مقابل او اما فاصله نوشاد عالمیان از این دوره بازی های المپیک دور شد مگر اینکه او با اتمام کامل رقابت های انتخابی در دیگر قاره ها و نهایی شدن رنکینگ جهانی بتواند این فاصله را به صفر برساند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت نوشاد عالمیان برای المپیک/ امید به صعود رقیبان آسیایی

بررسی وضعیت نوشاد عالمیان برای المپیک/ امید به صعود رقیبان آسیایی