مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-03حوادث

سارقان حرفه ای در قزوین دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل با کشف 45 فقره سرقت و 10میلیارد ریال اموال مسروقه در قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین،  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر قزوین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ های به جا مانده، 2 سارق سابقه دار شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان در قزوین دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، انواع لوازم منزل، طلاجات، پول نقد، لپ تاپ، گوشی، دوربین فیلمبرداری، ظروف مسی، کشف و متهمان به 45 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی اموال مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اذعان داشت: مال باختگان  پس از شناسایی و حضور در پلیس آگاهی استان، اموال خود را شناسایی و متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان حرفه ای در قزوین دستگیر شدند

سارقان حرفه ای در قزوین دستگیر شدند