مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-03سياسي

جهانگیری: اینکه مردم در صف مرغ بایستند برای ما افتخار نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، وقتی سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، ستادهای مختلفی تشکیل دادیم، این موضوع یک موضوع جدی است و قوای سه گانه این موضوع را به عنوان یک مطالبه جدی رهبری تلقی و پیگیری کردند.

نفت باید در بودجه و اقتصاد کشور کمرنگ شود جهانگیری یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی را کاهش اتکا به درآمدهای نفتی دانست و گفت: نفت باید در بودجه و اقتصاد کشور کمرنگ شود و منابع دیگری مثل مالیات جایگزین آن شود.

وی اقتصاد مقاومتی را نعمتی دانست که توانسته بین نهادهای مختلف اجماع به وجود آورد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در اوایل دولت یازدهم وقتی که سیاست های اقتصاد مقاومتی را مقام معظم رهبری در 24 بند ابلاغ کردند، تاکید داشتند که دولت وقت ویژه ای بر روی این مساله بگذارد، من رویکردها را به همه قوای سه گانه اعلام کردم، بندهای 24 گانه نیز به دستگاه های زیربط ابلاغ شد و کارگروه ها شروع به فعالیت کردند.

معاون اول رییس جمهور افزود: یکی از کارگروه ها به منظور کاهش وابستگی به نفت که از قسمت های مهم اقتصاد مقاومتی است، تشکیل شد.

از بابت ماندگاری توافقات با 1+5 مطمئن نبودیم جهانگیری با تاکید بر اینکه مهم ترین پیام اقتصاد مقاومتی این بود که اقتصاد به درجه ای از تاب آوری برسد که در برابر فشارهای بیرونی  بتواند دوام بیاورد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: اینکه مردم در صف مرغ بایستند برای ما افتخار نیست

جهانگیری: اینکه مردم در صف مرغ بایستند برای ما افتخار نیست